Som I nok husker, så fik vi i december malet i alle tre opgange. Det kostede næsten 130.000 kr. – men så blev det også rigtig pænt.
Og pænt skal det gerne blive med at være i adskillige år. Det bliver alt for dyrt, hvis vi skal have malet for tit.
Derfor bør vi alle passe på væggene – og i det det hele taget på alt i vores ejendom, for det er jo vores værdier. Og når/hvis der skal repareres, renoveres og på anden måde vedligeholdes, så er der altså kun os selv til at betale for det.
Derfor var det også rigtig ærgerligt, at der var nogen, som for 2-3 uger siden havde griset på de nymalede vægge i nr. 42 uden at gøre noget for at få det fjernet. Se vedhæftede foto (som tidligere har været vist på vores Facebook-side).
Og i nr. 44 var nogen så uheldige, at deres affaldspose gik itu, da den skulle i affaldsskakten. I hvert fald havde noget af indholdet (det flydende!) løbet flere etager ned ad væggen. – Vores rengøring klarede det, men dels sidder det mere fast, jo længere det sidder. Og dels er det faktisk på kanten af den kontrakt, vi har med vores rengøringsfirma: Det indgår ikke i kontrakten, at de skal vaske væggen over flere etager, når nogen har haft et uheld.
Men uheld sker selvfølgelig, både for børn og voksne. F.eks. havde ”nogen” for nogle uger siden spildt kakao (tror jeg nok) på gulvet i elevatoren i nr. 40. Desværre uden at tørre op, hvad man altså meget gerne må.
Så derfor denne opfordring til alle: Hvis du har et uheld – stort eller lille – så gør meget gerne noget for at rette op på sagen. Tør griseriet af væggen med en fugtig klud, tør den spildte kakao op med lidt køkkenrulle osv.
Til gavn og glæde for os alle!
På forhånd tak.
Venlig hilsen
Bestyrelsen