​Foreningen har følgende meddelelse ​fra Din Parkering, der administrerer​ universitetets parkeringspladser:

"Siden sommeren 2016 har Københavns Universitet Sønder Campus først renoveret parkeringspladsen ud mod Ørestads blvd (nær metro stationen) kaldet plads A og siden fået nye studerende, som i dagtimerne har optaget P-båsene på hele universitetsområdet. Universitetet har haft opmærksomhed på, at der findes et større behov for parkeringspladser i beboerområdet. Derfor har Sønder Campus og DinParkering genovervejet mulighederne for udlejning af parkeringspladser.

Det er bemærket, at P-båsene på plads A langt hen ad vejen er optaget om dagen og frie om aftenen samt søn- og helligdage. Det bevirker, at Sønder Campus gerne vil foretage udlejning for en periode frem til næste studiestart i september 2017. Derfor åbnes der op for at leje en p-plads i periode mellem den 15. marts og 15. august 2017, hvor Sønder Campus forbeholder sig ret til at inddrage området og opsige lejeaftalen med 30 dages varsel.​"

Hvis man ønsker at søge om en af pladserne så benyt blanketten, der er opdateret med nye priser den 16. maj 2017: